
Blog
- Home
- Blog
Ekstraordinær Generalforsamling
Hermed indkaldelse til en ekstraordinær generalforsamling lørdag den 10. juni 2023.. Indkaldelsen er ligeledes fysisk runddelt til hver enkelt husstand mandag den 22. maj 2023.
Fastelavn 2023
Søndag d. 19 februar afholdes fastelavn for enden af P2, kl. 11.00 Der vil være tøndeslagning for helt små børn, små børn, ældre børn samt for damerne og herrerne.Alle kattekongerne og kattedronningerne vil få præmier.Den bedste udklædte pige/ dreng vil også modtage en præmie.Der serveres kaffe og te og vi håber meget at forældre igen
Fastelavn 2022
Søndag d. 27 februar afholdes fastelavn for enden af P2, kl. 11.00 Der vil være tøndeslagning for helt små børn, små børn, ældre børn samt for damerne og herrerne. Alle kattekongerne og kattedronningerne vil få præmier. Den bedste udklædte pige/ dreng vil også modtage en præmie. Der serveres kaffe og te og vi håber meget
Referat mv. generalforsamling 2021
ReferatLæs det her Årsregnskab 2020-21Læs det her Budget 2021-22Læs det her
Dagsorden Generalforsamling 2021
Generalforsamling (2021) holdes d. 18 november 2021 Hent dagsorden her
ØllePølledag 2021 – Oktober arbejdsdag
Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 2 oktober. kl. 10-16 Tilmelding via https://astershaven.nemtilmeld.dk/12 Vi gentager succesen med ØllePølledag, vores arbejdsdag i oktober med fadøl/vand og grillpølser i overflod. Sidste år sparede de 24 fremmødte husstande foreningen for udgifter vurderet til +100.000 kr. i gartnertimer. Så det er virkelig noget som rykker på økonomien og udseendet for
Dagsorden Generalforsamling 2020
Generalforsamling (2020) holdes d. 10 juni 2021 Hent dagsorden her
Nyhedsbrev
Fra januar 2021 vil bestyrelsen begynde at udsende et nyhedsbrev i månederne januar, maj og september. I den forbindelse vil det være muligt at tilmelde sig vores mailliste. Dette kan gøre her: Tilmeld maillist Det er også muligt at sende os en mail med navn og husnummer til hej@astershaven.dk Så vil du også blive tilføjet
ØllePølledag på Lørdag d.3/10-2020 – Opdatering
Af hensyn til forsamlingsforbud på max 50 personer, er vi nødt til at begrænse tilmeldingerne til kun én voksen pr. husstand og ingen børn.Vi mødes til morgen briefing kl 10 ved P1 og deles efterfølgende op i mindre arbejdshold. Her ser vi gerne at man samles i hold med naboer man omgås med til daglig.Der
Lej et stillads
Astershaven Nyt Vi har indkøbt et stillads til foreningen, så der er mulighed for at arbejde på facaden i gården. Det lejes fra onsdag til onsdag for kr.500,- Leje aftales med bestyrelsen (Erik nr.225) God arbejdslyst ? med venlig hilsen Bestyrelsen
ØllePølledag – Oktober arbejdsdag
Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 3 oktober. Tilmelding via https://astershaven.nemtilmeld.dk/11/ ØllePølledag er vores nye oktober-arbejdsdag med fadøl/vand og grillpølser i overflod. Morgensamling er kl. 10 ved containeren på P1. Arbejdsdagen starter efter en briefing om arbejdsopgaverne som vil have fokus på vores grønne områder. Når vi i flok har givet Astershaven en overhæling, vil
“En dejlig fremtid i Boesagerparken”
“Er det ikke en dejlig tanke at leve i et miljø, hvor man befinder sig godt, hvadenten man er barn eller voksen, ung eller gammel, en stor eller lille familie … Sådan bygges husene i Boesagerparken. Sådan er hele området lagt an.” Dette herlige tilbageblik er fra materialet omkring rækkehusene i Boesagerparken/Astershaven. Man må sige
Fastelavn 2020
Søndag d. 23 februar afholdes fastelavn for enden af P2, kl. 11.00 Der vil være tøndeslagning for små børn, ældre børn samt for mor og far og alle kattekongerne og kattedronningerne vil få præmier. Den bedste udklædte pige/ dreng vil også modtage en præmie. Der serveres kaffe og te og vi håber meget at forældre
Dagsorden Generalforsamlingen 2019
Generalforsamling holdes d. 21 novemberHent dagsorden her
De grønne områder
Bestyrelsens plan, omkring fornyelse forskønnelse og mere vedligeholdelsesfrie grønne fællesområder i vores grundejerforening, er nu ved at blive etableret. Vores gartner er gået i gang med at rydde de grønne områder mellem blokkene og gøre klar til ny beplantning. Bebyggelsen er fra starten af 1970’erne, og mange af vores træer, buske og beplantninger er med
Fastelavn 2019
Så er indbydelsen og tilmeldingen til årets store tøndeslagningskomsammen ude.Kom og hyg med naboerne, og tilmeld jer gerne allerede i dag 🙂 Tilmelding er som sædvanligt via Nemtilmeld: astershaven.nemtilmeld.dk/8/
Hjemmesiden under opdatering
Vi er i gang med at bygge hjemmesiden op, så der vil løbende komme mere indhold. Hvis I ser nogle fejl eller I har ønsker til indhold, så skriv meget gerne til os.
Affaldssortering
I Astershaven sorterer vi til restaffald og bioaffald, som kan smides i de fælles containere ved parkeringspladserne. Se nærmere hvad der går under Restaffald og Bioaffald i folderen her på egedalsorterer.dk Resterende affald skal sorteres og afleveres på genbrugspladsen. Dvs. at al affald som er af Metal, Glas, Papir og Plast, skal ikke i vores fælles containere, men på genbrugspladsen.
Lys på stierne
Som en del beboere har bemærket, er mange af vores lamper på stierne slukkede. Det er DONG der står for vedligeholdelse af lamperne, og hvis de ikke fungerer, er det DONG der skal kontaktes direkte – og alle er velkomne til at kontakte dem 🙂 Det fungerer rent praktisk ved at man går ind på
Affaldssortering – starter i 2012
Vi skal i løbet af i år i gang med at biosortere vores dagrenovation i to fraktioner: bioaffald og restaffald. Datoen for dette er endnu ikke fastsat! Vi er i dialog med kommunen, der har opstillet 2 nye opsamlingsmuligheder for os, nemlig: 1) Nedgravede affaldsanlæg på fællesarealer (p-pladser) 2) fritstående 660L containere på hjul i nybyggede
Brandsikring
Vi har fra kommunen fået denne mundtlige anbefaling til hvad man kan gøre for at brandsikre sit hus: – opsætte BD60 plader i trævæggen på havesiden: både i stue- og 1.sals plan – Evt. opsætte stålplader på tagudhæng på havesiden – På taget (det oprindelige) kan etableres en brandmur mellem de enkelte huse i rækken.